Jumaat, 30 Oktober 2009

Malam Yang Dingin

saje letak title tu..xde idea la nk tulis apew...esok cuti, so mlm ni tdo lewatlah...haha...bertemankan satu mug coffe O' panas leh layan sampai ke subuh nie...


*gambo sekadar hiasan*

ok sambung blk....hurm xsampai sebulan je lg Zaa akan tlantar sakit mcm dulu....adooooii cm doalah plak, tp itulah kenyataannyer...30hb nov nie Zaa akn dmasukkn ke wad utk operation yg selanjutnya...ni kiranya dh kali yg ke-3...persediaannye sedang dbuat...haha....

doc: awk kena kurangkn berat bdn at least 45kg before operation. kalo tak kami xdapat nk buat operation tu lg ok..

Zaa: kalo lebih ckt pown xleh ke doc?

doc: boleh tu boleh tp sy takot proses penyembuhan tu lmbat...

Haaaa....ni la yg Zaa kena buat sblm operate....kalo nk ikutkn berat skg 40kg lah...tp kena jg2 juga kdg2 kita xjangka berat ni boleh btmbh dgn cpt...so on diet la cik Zaza oiiii....hehe....

Tp pelik lah...npe ea operation kali ni Zaa cm xsedap hati jew...cm resah, gelisah jew...along ckp baca quran bnyk2, selawat bnyk2, ingat allah....hurm i'll along!!! First operate dulu xdela rase cm ni, siap excited lg tunggu bile nk masuk dewan bedah...ntah la kan,semoga allah pmudahkan....ade satu gambo ni xtahu sape snap...gambo ni time my secong operation dlu...rasenye mak yg snap kot...jom tgk, tp jgn coment ape2 lak k....




nmpk berisi ckt kan time ni???yelah time tu operate tulang belakang....mmg xleh bangun lorh...time mkn pun kena baring gk,xleh nk bangun lg...so doc masukkn ubat n air kat tangan kanan dan kiri Zaa...mcm robot time tu...sabo jelah...

nuffy

Pengikut