Rabu, 25 November 2009

bosan...

td aku gaduh ngan Chenta..
bru je post entry yg td,
aku sms dia...
pendek cite semua xkena...
mcm org gile gk aku jdnyer...

hadooiii...fhm la ckt perasaan nie..
kang xbg tahu ckp xnak kongsi,
dh bg tahu HAAAAAA
ni la yg dpt!
aku sakit hati,
dia lg lah sakit hati...
sbb mulut aku ni laser..
xpasal2 kena sembur...

bile la nk balik JB n tamatkn semua nie...
seksa taw tak!!
yg org2 kt perlis nie nk sngt aku tinggl kt perlis ape cher???
dulu time aku kecik2 buang aku,
dh besar nk kutip balik ker???

hallooo!!!
buka la biji mata tu luas2 ckt daaa!!
cm bgus sngt kau org smpai nk tolak aku kesana kemari...
ingt aku patung barbie ke ape...
nasib baik la aku ni dgr jg ckp angah,
kalo takkkkk,
jgn harap aku nk jejak kaki ku yg suci lg wangi ni
kat bumi perlis nieh!!!

arghhh!!!
benci2....aku xnk nangis!!
zaza, this is just a simple problem...
jgn nak besar2kan lah..
sabo2!!
aduhhhh....
angah!! i miss u so much...
adik xske tinggal sini...huhu...
dah la ko xbalik raya haji nie,
skali aku sembelih nak???
terus jd janda bini ko tu hah....
*dh mula merepek xpasal..

Tiada ulasan:

nuffy

Pengikut