Rabu, 18 November 2009

DIA....


terimbau tika itu...
kecil molek, berpimpin tangan...
setiap petang...
kemana shj bersama..
dh mcm belangkas...
arah tuju setiap ptg kedai Lebai Malek...
beli jajan...
DIA satu aku satu...
kalo DIA dua aku pown dua...
aku xnk mengalah..

kalau dilihat org kmpg,
pasti ada yg bkata...
'baiknya dua beradik tu'
itu bg yg xkenal siapa DIA dan aku...
tp bg yg kenal,
pasti mereka bkata,
jodoh la tu besar2 nanti...hehe
tp DIA dan aku masih sama...
rambutnya...
matanya...
bibirnya..
masih xdpt aku lupakan...

DIA yg terbaik tika itu...
memahami,
menyayangi,
dan menyanjungi aku...
mungkin buat selamanya...
aku gembira,
namun aku tahu ada yg xmampu aku lakukan utknya...

JAWAPAN itu....
itu yg DIA tunggu2 kan selama ini...
malah dr zaman skolah menengah lg..
tp aku??
adakah aku pntg diri sendiri,
sedangkn aku takot xdpt mbahagiaknnya...
adakah aku xpk perasaannya,
sedangkan aku berusaha mjaga hubungan ini...

satu kehilangan besar buat aku
jika semua itu blaku...
aku blum tentu dpt mbahagiakan dirinya..
blum tentu dpt memberi segala keinginannya...

maafkan aku...aku hanya lah insan biasa,..yg mampu tersenyum dibibir tp menangis dihati...aku sngt menyayangi mu smpaikn satu tahap aku xmampu merasai walau sesaat kehilangan mu..DIA ada sisisi...dikala duka dan ketawa...dikala menangis dan manja...Maafkan Coffee ea Chenta...Coffee syg Chenta sngt2...Coffee xnak kehilangan Chenta...

Tiada ulasan:

nuffy

Pengikut