Ahad, 15 November 2009

Entry Utk Pempuan jerk...


salam.....,
hari ni dlm sejarah...
sejrh aku la,bkn sejrh tanah melayu lak...
everythings ok start dr subuh td..
n then masuk afternoon still ok..
after that dh xok...
y???
hari itu dtg lg...
bg kaum pmpuan cm aku...erkk!!
phm x??buat2 phm je lah...

sblm2 nie aku xpnh rase sakit nk mampus cm nie...
siap kuar air mata lg thn sakit...
mak suruh baring,
tp kejap2 aku masuk toilet...
dh tu nangis dlm toilet..
merengkah aku???
tetibe bdn aku bgetar
mcm gempa bumi....
adoooooiiii...!!!
trus masuk bilik rehat..........
elok baring je aku rase patut tutup aircond...
tp remote kt meja tulis,
nak bangun plak tu g tseksa...huhu

ntah mcm mane aku t'tdo...
tibe2..
dada ku cm pedih sngt...
mulut lak cm nk tkuar smthing..
tunggu ape lg lari gi toilet la...
lps tu phm2 je la...
semua tkuar....adesss...

Ya Allah kalo sakit sengg****t tu cukup2 lah,..
ni dgn muntah2...pening kepala...
hnya tuhan yg tahu,,
mak sibuk2 tnye nk g hspital tak...
ohhhh NO!!!
aku xkan pergi walau jnji nk belnja shopping skali pon...
this is my 1st day p****d...
so,aku sumpah xkan pergi....

kemudian...,
aku masuk bilik...
mak kasi minyak panas suh urut kt perut...
ntah mcm mane leh lak minya tu tumph atas tilam...
habis satu bilik bau minyak panas tu...
damm!!!
time nie juga lah nk tumpah2 segala mak nenek...
lps dh ok ckt
walaupun masih menangis,
aku tertido lg....

tjga kali ni tgk2 achik ade sbelah...
bile pulak abg aku ni blk entah!!
dia senyum2 kambing...
aku tahu sure nk perli aku la tu...


achik: ko pragnant eh? mak ckp ko muntah2.....

Zaa: kepala hotak engko la acik...sepak mahu???

achik: eleh sakit2 pown ade hati nk sepak acik...boleh jln la lu....weh, sape bapaknye??

Zaa: bapaknye tengkorak ko lah...hish!!! nyemak la ko ni achik...balik buat bising je tahu...

achik: yelah2 kang nangis lg lak....jom kuar (dia ckp ngan anak dia)


aku kembali tdo...
tjaga je tdo lg...
tdo n tdo n tdo...
itu je lah..
tup2 bangun dh pukul 10 mlm...
mak suh mkn,
sbb lps muntah ptg td aku xmkn ape....
lps mkn je,
ayah siap kasi panadol yg pink tu...
erk!! tgamam tanpa kata..
tlan je lah...

hurm korg pnh tak jd cm aku???smpaikan sakit2 teruk cm nie......ape hal ek...kalo bulan dpn cm ni gk,mati gk la aku.....ni pown dh sparuh lembik...

kalo pernah ape korg buat ye???buat2 xthu ke ape???hurm jwb eh....tlg la mber korg ni yg bru 1st time jd cm nie...tp sumpah xde lak demam or ape2....esok dh la kje,,...pening lg la kepala nie...

aku call si dia ckp xsehat, dia tgh siap2 g keje...tup2 dia ckp xjd g kje...risau la itu la ini la...hurm nyesal lak bg thu...ni kena la sms je ngan dia....erkk xpe la tdo dlu, kang ade yg mrh....hurm nitez all...jgn lupe tinggal komen korg...bye3...


4 ulasan:

ct odah berkata...

zaza ni 1st tim ko period ke 1st time ko senggugut cam tuh..hehe

zaza berkata...

haha....lupe lak...
1st time senggugut cm tu....
cm nk mati aku rase...

Danish berkata...

sengugut?hurmm ade gak tapi xsampai muntah2.kesiann nyer uuu

zaza berkata...

tu lah kan....hurm...
tension btol la...dh la hari tu tension giler...
bnyk keje nk kena buat...

nuffy

Pengikut