Jumaat, 13 November 2009

Jumaat dtg lg....

Alhamdulillah...
aku masih lg hidup,
masih lg bnafas...
masih lg bpeluang melihat muke2 org tsayang....
masih lg boleh mkn minum,
masih lg boleh tgk muka jieela n jimmy,
masih lg boleh bukak astro......
yg paling penting
masih lg boleh buat amal ibadah (bajet alim!!).....

Jumaat lah aku paling best,
aku rase cm hidup ini terlalu indah,
kerana,
keje HALF DAY!!!hahaha
pukul 12 tgh hari aku dh kuar opis,
atas jalan raya,
kat traffic light simpang 5...hehehe
masuk kje 8.15am kuar 11.45am...
ada baguskah???
p/s: jgn tiru aksi ini utk yg bkerja kerajaan...haha

hari masih lg hujan...
hujan dan hujan dan hujan dan hujan...
erk!!!
berapa bnyk hujan daaaa....
aircond kreta ni dh semakin slow...
dulu kalo tak aku bukak habis,
sbb panas sngt...
skg ni kdg2 xbukak....hehehe

tibe2 aku lalu depan Guardians...
hati ku bdetik...
ape kata aku hbis kan gaji ku disini...hehe
tanpa mbuang minyak kereta,
aku trus cari parking....
lama juga aku dlm tu,
dkt 30 minit gk...
tp beli ckt jew........



MAYBELLINENEW YORK - WATERSHINE PURE CR31 & P11




NIVEA VISAGE - MOISTURE BOOST MASK




NIVEA VISAGE - EYE MAKEUP REMOVER




OXY 5 -Acne Pimple Medication
*sorry gambo2 xclear dsebabkn camera hp ku yg lapok*

ckt pown dh dekat RM100 gak aku melabur....
pempuan la katakan,
kalo masuk Guardians or Watsons sure
rase cm nk rembat semua yg dlm tu.....
semua benda nmpk penting...
utk org2 yg xkuat iman spt ku
hbis la juga beratus2 dlm tu aje....
hurm...
bila la nk kumpul duet utk tunang...Opss!!!

balik umah jew mak ajak g tgk miss newborn...
skg ni musim beranak pinak agaknyer...
tp
musim mengawan bile hah????
erkkkk!!!
sepupu ku dh ade cucu???
ade pelik???
xkot...hehe....
aku dpt sepupu semua tua2 dah,
sbbnye bapak aku ank bongsu!!
so, lambat la proses buat anak tu...
last2 kitorg dpt sepupu sepapat yg dh tua2...
adesss....

otw tu ayah yg drive...
aku dh penat..
balik kje g shopping,
baru je smpai umah mak plak ajak g sane...
tibe2...
bapak ku masuk petronas...
isi tangki yg dh kekeringan...
sementara tunggu
aku sempat lg g beli coklat kesukaan akuh!!




Snickers????
baru skrg aku terpk???
adakah namanya spt
jenama kasut sukan
dahulu kala....?
mungkin kowt.......

disebabkan tlalu jauh nk smpai kampung...
aku termenung jauh....
hurm...
jom...LAYAN!!!


2 ulasan:

paTonG kerTaS berkata...

same la maybelline kite.
hhihi

zaza berkata...

yeah!! hidup MAYBELLINE!! hehe

nuffy

Pengikut