Selasa, 10 November 2009

Kelesuan...


dah lama xtulis entry...
but now,
aku kuatkan hati nie...
ni la masalahnyer bila cuti 2 hari dgenapkan mjadi
4 hari....
semua kemalasan, kelesuan n kesengalan
masih lg melekat dlm diri nie...


6.15am
buka mata tp bdan masih lg berbaring2 kemalasan,
5 minit kemudian,
entah mcm mana ade satu semangat masuk dlm bdan aku..
setelah aku tertengok calender yg cute itu...
lg 7 hari shj aku akn bkerja....
lps tu cuti sakan lah aku...
korg jgn jelez lak,
aku cuti ikut sekolah cuti...
maklum lah bekerja dgn sekolah ni mmg best...
kejap2 je dh nk cuti lg...hehe


7.00am
mood rajin ku kembali,
lepas siapkn sarapan aku masuk bilik n b'siap2 nk g kje...
tgh siap2 tu angah call...
mamat sengal tu mmg biol ckt,
aku kelam-kabut nk g kje dia lak
merajinkan diri nk call.....
sje je nk kalo aku n nk ucapkan
hApPy BeLaTeD bIrThDaY
kat aku....
hurm thanks angah!!!


8.00am
disini lah aku....
kembali menghadap file2 yg menimbun
spt gunung ledang....
pc ku sedikit berhabuk...hahaha
bilik agak semak n xsuke dpandang....
so xkan nk tunggu org gaji bereskan kot,
ape lg kemas la pg2 buta nie...
hari student ade sukan,
buku teks diorg dh hantar,
cuma tnggal student form5 je sbb SPM dah nk dekat...


SEKARANG....8.46am


sekor pown xde lg...
kak huda mcm biase kalo aku dtg kje,
sure pukul 9 baru nmpk lobang hidung...
Cikgu Fuad, ntah la g mne..
dh amik cuti raya haji kowt....
Cikgu Azmi masih lg kat Sabah
itu pun kalo dia xbalik lg...
Encik Kamal as a usual,
maybe dtg ikut suke hati mak bapak dier...
mcm sekolah ni nenek moyang dia yg punyer...
hurm....nnt aku post entry baru
pasal bufday aku k...
n one more pasal inverview 3 hari lps...
skg xde mood nk citer,
xde idea lak nk buat entry pasal tu skg nie...
k lah chow dulu!!
....(^-^).....

Tiada ulasan:

nuffy

Pengikut