Rabu, 4 November 2009

Sape kah Beliau???

10x misscall aku...n then leave voicemail....
suara cm kenal....
adesss...nk tdo pown xleh...
esok kje....

aku call back xnk angkt....
hantar sms xreply pown....
spesis apekah beliau????
monyet era 2009 yg hanya tahu misscall kah???
atau siput babi xphm bahasa melayu,...

aku call gune no umah pown xangkt gk...
yg aku dgr cuma suara operator bangang!!!
beliau tahu kah no rumah aku??
aku boleh gila mcm nie....

tiba-tiba jd rindu lak ngan suara itu....
aduuhhhh....
aku nak tdo lah....hurmm =(

5 ulasan:

miSs siv berkata...

siapekah?
adekah itu penunggu talipon?
aiyok!!

zaza berkata...

hantu tepon kot...
adess...
tension aku.

LepLop berkata...

Rindu ngan sore tu? ko x dgr aku nyanyi lagi.. nanti ko mesti lagi rindu.. hahah

zaza berkata...

sore ko sedap eh????
sure???hahaha

mIsTa aLeH berkata...

wah mesti peminat misteri ni
wakaka ~

nuffy

Pengikut