Sabtu, 5 Disember 2009

HappySunday ~ blablabla...

salam...
org lain hari ahad kt umah...
lepak depan tv...
tgk MELODI..
tgk NONA...
tgk segala mcm yg nk tgk...
tp aku kt office...
bkn salah siapa,
salah diri sendiri jg..
hbs dh gatalkan sngt satu minggu nie buat OT..
hahaha...

ape2 je laaa asal bahagia...
hari nie sblm kuar g kje,
smpat lg buat nasi goreng
ngan ayam goreng tepung...
punye lah semangat,,
smpai jer office,
invois dh tinggi mggunung smpai dh xkelihatan PC aku...adoiii...

tngan dh mengigil2,
taip pun lagu jerk semcm...huhu
nasib baik buat OT,
kalo nk tunggu nk buat semuanya esok..
nmpknya bleh mati jg...
last2 bekal yg aku bawak tu langsung xsentuh...
pkul 1 tepat trus balik rumah...
masuk dlm bilik,
buka bekal tu,
melantak sorg2....hahaha

tu lah niat xbaik...
punyer la nk menunjuk2 aku bwk ayam goreng...
last2 sentuh pun tak...kuikuikui..

bru terfikir npe aku xkawen2 smpai skg...
mybe sbb aku xpraktikal buat kje2 rumah kot..
well...semua benda aku boleh,..
basuh baju, jemur baju, lipat baju, iron baju..
itu kacang jerk!!! (cuma pemalas!)
kemas rumah, sapu smpah
itu lg simple...
cume MASAK jer filed ckt....hahaha
adoooiiii....

ingt lg last raye...
along aku blk beraya kt malaysia...
tahu dia ckp ape???
'along ingt dh lama xbalik nie adik dh blajo masak...'
hahaha...blajo tu mmg dah,
cuma xpraktikal hari2 jer...
benda ape pun kalo dh blajo tp xpraktik jd smpah jg...
huhu...

so from now aku kena rajin2 masuk dapo...
anak dara xpandai masak...
maluuuu oiiii...
kang hbs sekampung cik Tipah jual cerita...
hurm...apsal laaaa aku kt kmpg eh???
kalo kt jb tu,
sekor haram pun xde nk amik tahu smpai dlm kain...
bajet baik sngt lah korg nieh....

k lah...hari ni dsebabkn buat OT half day jer,
mak ayah ajak blk kmpg ayah...
ade wedding lg...huhu
tidak ku suka blk sane...
tmbah2 kalo jumpa mak long mulut murai...
hurm...
hrp2 aku kuat...
aah mmg kuat,
kuat melantak!!!

k lah...nk g cari baju ape nk pkai...
ni lah masalh aku,
asal nk g mane2 jer mesti pening pk nk pkai baju mane...
last2 org kat luar tu dh siap kasi hon dah...
'ponnnn ponnnn....oiiii cpt la cik kak!!!'
hah itu xlain xbukan adik aku lah...
skg nie sejak2 dh dpt lesen keta, bukan main baik dgn aku..
'kak...bg amar je lah yg bwak...'
xpun...
'akak jauh nie nk pergi, larat ker??'
mcm la aku xthu dia nk drive...
hari ni kasi can la dia drive,
org dh kempunan posok jer...

k doakan aku kuat iman.!!!hahaha
daaaa....

2 ulasan:

BuLaN iTu aKu berkata...

hai yunk...
hehehehehe rajin nye
buaT OT...
bAGUS.. tentu hasilnya lumayan

zaza berkata...

haha...ameen...moga2 lah lumayan...
bleh g holiday...

nuffy

Pengikut