Rabu, 23 Disember 2009

Last Entry Sbelom Berlepas

oit! satu mlm xtdo r...
ceh!! jd penipu lak aku nie,huhu...
aku tdo tp dua jam jer kul 4 - pkul 6...
dh tu bgun2, siap2 nk g kje..
ni sempat lg buat last entry smbil geget roti..huhu

so sorry la for all my geng klik2 nuff...
sbb ari ni sumph aku xsempt nk klik2 nuff korg...
sbok sngt ngan psiapan nk blk jb...huhu
well, kitorg konvoi 5 buah keta,
aku leader lah sbb diorg xthu jln...

Honda Civic - Aku lah cik Zaza yg canteq nie...haish, perasan lg...
Proton Ixora - Along ngan fmly dia..
Avanza - Pak Long aku punye fmly
Myvi - Alang ngan fmly dia..
Honda Jazz - Paksu aku...

so jgn isau, driver bnyk..
kalo ngatok leh tukar2 driver...
travel hari nie bermula pd jam 6.30 insya allah...
bermalam di sunway dlu...
n for the next day, konvoi bertmbh lg satu keta..
iaitu keta akak aku..
so semua 6 buah keta lah...
punye bngga nieh jgn leader gtu....hahaha

eh2...xpe lah..nk kasi kucing mkn jap,
lps tu nk blah g kje..
sah2 otak aku karang dh smpai JB...
huhu...sngt2 hepi...
chenta lak hntar sms, ckp RINDU!!
menambhkn lg semangt g tu...hehe

doakan aku selamat k..
pergi dan balik skali..
smentara aku xde nie, klik2 r nuff aku tu...
n then tingglkn link...
nnt aku balik je, aku klik2 balik nuff2 korg...

Assalamualikum....

1 ulasan:

nuffy

Pengikut