Jumaat, 18 Disember 2009

Terima Kaseh!!!! i hate you...

aku geram sngt2 rase mcm nk tonyoh jer muka kau kat jamban!!
haaaa....tlg lah jgn jd budak kecik..
korg geram tak kalo org tu buat2 xpahm..,
skali dua mungkin boleh maafkan..
tp kalo dh smpai tiap2 hari nk kena bdepan org yg bodoh gtu,
apa nk jd???



aku dh start nk nangis nie...
sejuk2 cm ni pun tetibe leh jg suam2 taik anjing...
apsal la aku leh kenal ngan lelaki barua busuk cm ko hah??!!! 
i hate you



kau tu dh beso la mamat sengal oiii...
tlg la fhm perasaan aku nie skit,
jgn layan aku cm anjing kurap tepi jalan..
kalo xske straight to the point,
xpyh la nk uji2 aku lg dah..
ckup2 la buat aku jd giler dlm bulan nie...






mintak putus xnk la pulak!!

ko nie apsal hah!!
sumpah giler aku benci ko lah!!




oiii da xthu dh nk ckp cm ner...
kalo la aku kenal mana2 geng yg reti penggal kepala org
tanpa satu sen pun bayaran...
dh lama aku cari org tu suh penggal kan kepala engkau!!
tlg la weiii...jgn kurang ajar sngt ngan aku..
aku manusia lah..bukanya babi binatang!!!
respect ckt,
aku xpnh pun kuang ajo ngan ko ok...

*nk g nangis....daaa


5 ulasan:

farysa berkata...

siapekah gerangan itu?
=)

atteya azmi berkata...

sabar k zaza..jgn terlalu ikut pasaan ok..chill dear..:)

BuLaN iTu aKu berkata...

yunk.. nama emo ni.. tenang ye...
itulah lelaki.. dia sayng kita tapi dia buat kita sakit

acap berkata...

saba weh.
haaha

zaza berkata...

farysa: org itu namanya mohd hasbullah a.k.a chenta ku...


atteya azmi: huhu,giler tahap gaban punye tension nieh..xthu nk pk ape lg da...


BuLaN iTu aKu: mmg cm tu eh, kalo syg kena sakitkan hati dlu ea??wajib mcm g tu eh...o0o0o..warghhh!!


acap: sjenis ngan ko ni kan acap, suke sngt sakitkn hati aku taw...huhu

nuffy

Pengikut