Rabu, 9 Disember 2009

tiba2 aku benci dia..

salam..
td aku sms Chenta..
sperti yg pernah aku cite kt entry lps..
dia smakin hilang karekter asal..
huh!!
Chenta!!
What's wrong with u!!
u noe what..
aku ni syg giler kat ko...
tp apsal lak kena jauh2kan diri mcm nie..
dlu kalo sehari aku xsms
ko ckp nk gile lah, ape lah..
but now..
u see!!
xde 1 msg pun masuk dlm inbox aku...
WHY???




tibe2 aku benci dia..
kalo pun aku sempt sms dia..
mesti ade ayat yg buat aku panas..
cthnyer la..
aku ade tnyer..
'skg nie tanam2 lg tak pokok2 kt belakang umah tu?'
dia mmg minat berkebun..
but u know ape dia jwb..
'org tu dah lama mati..ni org lain yg ramai admire
kt tmpt kjenyer...'
langsung xmenjawab soalan!!!
Shit!!
dah tnye elok2..
jwb cam longkang....




saje kasi aku panas...
ok aku nk tgk,
lps nie satu habuk pun aku xkan hntr sms..
aku xkira,
nk tunggu dia pujuk dlu,
bru aku start sms ngan dia!!
padan muka!!
muka sape??
muka aku ke muka dia???
Waaarrghhh!!
benci2!!!
konon bnyk admire,
buta kot sape yg nk kt dia..
dh la xhandsome...
bukan anak dato' atau tan sri mana..
ceh!! sje kasi aku marah je kan an an...
bleh jalan laaaa..
tp kenapa aku jeles!!!
huhu..

*xdpt tdo..seharian xsms Chenta...

4 ulasan:

miSs s!v berkata...

oh betul.
x hensem pon.
ko cari org lain je weh.
hahahaha

zaza berkata...

hurm...sakit hati,,,huhuhu....

black_mel berkata...

dh baik ker?sbr la...laki ssh nk predict..hehe..

zaza berkata...

blom,,,tgh buat rusuhan skg nie..
apsal eh lelaki cm tu..
geram giler!!

nuffy

Pengikut