Selasa, 26 Januari 2010

Kena Kutuk Baek Punye..

alkisah smlm punye cite...
tgh khusyuk ber'FB' ngan angah tcinte..
tibe2 dia ckp nk tgk blog aku...
tp aku ckp xbleh!!
dia ckp nk jg!!
aku ckp lg, xbleh!!
susah la...aku kan xske kalo fmly thu blog aku..
sbb nye punye suka aku lah....
mgkin takut bnyk benda bocor...
salah satunye psl mslh kesihatan aku...
mybe bkn masanya utk diorg thu hal sbenar...
lgpun aku xnk lukakan hati mana2 pihak..
biar mase yg menentukannyer...


mslhnyer...
angah aku ckp,
i'll find ur blog!!
ayat tu paling aku takut...
tetibe rase cm nk delete je blog aku nie...
waaaaa!!!
ntah la an...
mcm mane ek kalo dia dpt thu blog aku??
hrp2 xde yg bocorkan rahsia..
kalo tak aku sembelih korg sekor2..


lps tu angah ckp lagi,
'tak nk bg xpe..nnt angah cari sendiri blog adik'
'angah rase mesti xde yg komen blog adik kan, tu sbb xkasi angah bace'
cilakak punya angah...huhu
ye!! ngaku spe lah aku nie, bkn blogger top2 cm korg..
aku buat blog nie pun bersebab...
antaranya aku dh xlarat nk simpan diary yg dh berbuku2 tu..
dh la xselamat...
pnh skali angah bace diary aku..
mahu xjd HULK aku nieh!!
satu minggu bperang ngan dia...
lps tu, dh xde sape lg berani sentuh diary aku..
nk jeling pun xsempt taw!!


ari nie aku g butik..
tempah baju kurung pahang warna pink...
heyy!! sejak bile jd minat pink nieh??
ohoho...
hurm jgn hrp aku nk buat baju warna pink,
tp kali nie mmg tdesak..
dan terpaksa!!
aku akan jd pengapit bulan depan..
kwn aku ckp nk sngt aku jd pengapit dia..
aku bkn ape,
dh la katik semacam je aku nie..
bleh ke pengapit tu katik?
cm xok jer..
slalunyer pengapit nie kena la tinggi lampai...


xpe lah...
psl angah tu nnt aku pk...
nk close account blog nie,
atau biarkan aje...
psl jd pengapit tu...
redho je lah...
pink pun pink lah..
janji ko bahagia...
walau aku terseksa...
ahahaha....hak.hak.hak.tui!!!



11 ulasan:

Badak Comel berkata...

tau takot..
ni la angah..
hahaha..
baju pink?
ish3,,
merana la die..

zaza berkata...

uikss...sejak bile angah aku pndai main blog...huhu

sungguh kelakar...hehe

hah taw xpe, mmg merana la jwbnye..

Aiza berkata...

no komen sal angah tu.. pndai2 laa pikir idea nak kelentong okeh.. eh2, kelentong ke kelontong yek?? ke kelantan?? hua3.. saja jea tu..

warne pink?? kimik pai.. i like that colour too :)

zaza berkata...

hehe....tu la psl...
aah bln 3 nie nk g kelantan...
npe nk join ke?

kalo suke nnt lps zaza pkai bju tu
sila ambil buat kenangan k...
sumpah xnk pakai dah!!!

Aiza berkata...

az mmg duk klantan dah laa.. psst, nak watpe dtg klantan??

bnci eh warne pink tu??

zaza berkata...

lorh...ore qlate ko???hekhek...

ambo nok g qlate babnyo kakak ambo nikoh...pahtu nok g beloh kaki kt HRPZ...

ado maso g r tgk ambo kt wad...hehe

p/s: jgn kutuk kalo bahasa zaza xbtol...ahakss
p/s/s: bkn benci pink tp elergic!!

Aiza berkata...

hehe.. btul dah cakap tu.. xde kutuk pun :)

zaza berkata...

yess!! ade pluang bakal jd org pntai timur...hehe...

Aiza berkata...

heh.. sila2 laa jd org timur..

zaza berkata...

dlu ckt je lg bkl jd org pantai timur tp dh mati lak org tu...hahaha

Aiza berkata...

ktawa lak dia.. ishk3..

nuffy

Pengikut