Jumaat, 22 Januari 2010

Mayat Hidup...

p/s : entry nie berbahasa utara..

apa kena plak entry nie dgn Mayat Hidup?
mayat sapa lak yg hidup  blk?
cehh...xdak kena mengena ngan sapa pun...
hurm...nk p mandi nie..
tp mls la pulak....

sejak2 nie kepala otak aku dh xbrapa nk ok sngt...
dok pikiaq mcm2...
bangkit pagi ja dh jem kepala nie..
bnyk kali dh jd lagu tu...
nk kata aku xmkn ubt tu xtaw lah..
kdg2 tu bila malaih aku mai,
mmg aku xmau sentuh pun menatang tu semua..
tunggu bila batuk xmau brenti,
pening cm nk mati
baru reti nk cari ubat...

last week punya kimo doktor habaq suh jg pemakanan..
sbb b/p aku dh turun bnyk sngt..
takot jd penyakit len plak,,
hak ni ja dh xlarat nk tanggung ni plak kalo dpt penyakit lain..
nauzubillah minzalik...

ingt nk stop semua treatment tu...
bkn pasai cost rawatan tinggi atau apa2 ja...
cuma rasa mcm dh cukup lah,
dh penat duk brulang alek masuk kuaq wad...
awat hampa ingt best ka masuk wad...
mcm harem jerk!!
nk try cara kampung pun mmg aku jns xbrapa nk yakin ngan tradisional nieh...

hurm...td time drive dr Jitra rasa len mcm dah...
tekak dh loya2..
hidung dh ketat ja...
tgk kt side mirrow benda merah tu xmau kuaq lg dr hidung aku,,..
last2 berenti tepi jalan,
turun seat...tidoq sat...

ntah la xtaw nk ckp pa lg dah..
duk kalut suh org lain jg diri,
tp diri sndiri xjga pun...

p/s/s: ape mcm bhs perlis aku? menjadi x?

2 ulasan:

Zuewairy berkata...

bhs perlis.. cam murtad je bunyinya..kwang2;)

zaza berkata...

murtad????hahahah...
skali-skala xpa kot...

nuffy

Pengikut