Sabtu, 23 Januari 2010

Rase Bersalah

 


salam semua...
actually aku blom tdo lg...
esok pg sblm subuh dh kena gerak g Jitra..
AJK kena bkumpul sblm jam 7...
agak2 janji melayu nie leh pakai x?
last meeting pun ckp kul 9 last2 paling baik pkul 10 bru start...

kena gerak awal slh satu sbb nk kena bhenti bnyk tmpt...
ade yg tumpang...
ape2 pun start konvoi dr Arau..
semua tunggu dpn Petronas tu...
agak2 pkul 6.30 kalo ade lg yg xdtg
alamatnya korg pegi la sendiri ye!!

***********************

k pasal tajuk kt atas tu...
bsalah pd sape lak nieh...??
biase lah kalo tgh2 mlm cm g nie xdpt tdo lg,
mule la otak ni buat tafsiran yg pelik2...
dh tu otak tetiba mcm wayar putuih..

1st-ly psl angah...last week kan aku balik Muar jap...
kejap je sempat jumpa dia,
sbb dia busy...
tu la bini ang cuti berpantang, ang pun nk pantang lama2 gak...
bila dh jumpe leh lak gado xhengat dunia...
al-maklum lah aku nie xde spe nk ajak gado...
ngan adik2 mcm xbest...
sbb sure diorg melawan balik...
tp kalo ngan angah best..
sbb dia ske dgr aku mbebel...
last2 dgr angah deman...mula lah sedih...
tingat dia...n bla bla bla...

oke..oke...kedua lak bsalah pd diri sendiri...
tetibe rase teruk sngt...
seingt aku selama 12 bulan tahun lepas,
xde benda pun yg best aku buat utk mak ayah terutamanya..
ape yg aku ingt,
semua menyedihkan...


jap2 nk list..!!

1. kena xtend study sbb penyakit mistik aku..
doc ckp penawarnye ade lah suami yg ke-4 yg ade penawarnye...
hahaha...gila!!!

2. dlm satu tahun aku kena 2x operation...
first sbb mmg ade komplikasi
yg kedua tu sbb doc tu bodo!!! kan dh kena..

3. DIA!! org yg amat2 menyakitkan hati aku..
walaupun dh dkt 8bln semua nie blalu..
namun ckt pun xpernah ubah benci aku pd dia..
semoga DIA bahagia bersama mereka...

4. xdpt nk tunaikan janji aku pd arwah pak cik aku..
antara aku ngan Alang masih mcm 5 tahun lalu..
masih xbertegur sapa...

cukup2 lah 4 benda paling tekesan selama 2009...
mcm buat flash back 2009 lak..
ahaskk!!

k lah nk masuk tdo..
bai..bai..


Tiada ulasan:

nuffy

Pengikut