Sabtu, 2 Januari 2010

Seram Jerk!!!

apsal weyh...???
tadi an...aku jln2 lah...(blogwalking)
skali aku bukak balik blog cik ros nieh...
walla weiii...sngt2 seram!!
aku tgk psaingan dier, perhh..
mms sah2 la aku kt tangga terbawah...

hurm xpe2,,,ni namanya psaingan yg sehat...
tetibe rase cm nk tarik diri pown ade,
tp xleh2...
zaza xkan ngaku kalah sblm ke garisan penamat..
tp sumpah aku ckp,
mmg peserta laen punyer pertaruhan
gua bg 5 bintg lolx...
sngt2 truja..
kalo la aku jd cik ros,
sah2 aku pening lalat,
xpun nyawa2 ikan,
xpun kambing semput,
sbb xthu nk pilih sape yg bkl jadik juara...

kalo korg nk taw sendiri g lah tgk yerk...
huhu...
nak g sembunyi dlm selimut jap...
waahahhaa..huhu

2 ulasan:

♥♥♥ tEroMpaH_ mAwArrKu♥♥♥ berkata...

heheh...sye pon setuju..
huhuh....pesaingan sengitt tu..huhuh

good luck 4 u.:)

zaza berkata...

huhu...tu la psl....tenkiu2...xjoin ke wahai cik terompah????

nuffy

Pengikut