Isnin, 22 Februari 2010

Hidup Xselalunya Indah..

curi title abg zack kt facebook dia...ngee~~
dlm begelak ketawa,
beriang-ria,
kehulu kehilir...
tup2 dpt berita yg mengecewakan..

mmg ini kot yg dnamakan ujian....
dlm senang bleh lak ditimpa rase susah yg amat...
dlm sehat bleh lak sakit xpasal2..

nk kata aku fad-up tu tidak sama skali,
sbb aku dh lali ngan rutin aku yg macam nie..
pendek cite lah senang ea,
blk office td dpt surat interview pegawai pendaftran..
tarikhnye 12/3...
time tu aku kt johor mghabiskan waktu bsama yg tersyg kt sne..
lps tu lak operation..

ntah la...
benda yg selalu diharapkan tu la yg dtg ngan masalah...
geram jg aku...
kekadang tu plan baekk punye,
tp last2 haprak!!

lps ni dh mls nk mharap benda yg baek2...
minta la yg buruk2 semua dtg kt aku...
boleh ke mcm tu???



p/s : tgh blurr....

2 ulasan:

Arra JaSmY berkata...

Salam..hai sis,ishhh tak baik macam tuh.Slalu2 lah mndoakan kbaikan.InsyaALLAH..msty adew hiknahnye.:)

zaza berkata...

Arra : bkn xmendoakan kebaikan cume mcm dh xmengharapkan sngt...redho je ape nk jadi...

nuffy

Pengikut