Sabtu, 6 Februari 2010

Hujung Minggu...



hye semua..
oke, hujung minggu kali nie aku tpksa rehat kt umh,
kondisi bdn dh xstabil..
kje 11jam satu hari, cmpur ngan OT la,
lps tu baki nye pun busy aje ngan agenda sendiri..
last2 dpt tdo 4 jam atau kurang aje..

tp pg td g jg opis,
xsedap ati tinggl kje bertimbun cm tu,
tserempak ngan Syed..
die nanye apsal dtg wat OT,
aku ckp sje je suka suki/..
xsangka lak dia tawar diri nk settlekan semua invois aku..
so kul 1 tgh ari aku dh blah blk...

tp xterus balik umah..
aku g umah Nina..ari nie dia tunang..
so aku as a good friend n merangkap jurusolek dia kena la dtg..
smpai2 aje semua mata tertumpu kat aku,
ade yg tnye npe lmbt la, itu la, ini laa..
sibuk btol lah korg nieh!!
rombongan lelaki dtg lps asar, ni bru je lps zoho..
ckp nk makeup natural aje sbb nama pun mjlis tunang,
xkan nk makeup mengalahkan artis lak..
hadoooiii..
xpe lah, mybe diorg nervous kot..
tp yg peliknye si Nina nie relax aje,
siap bersila dpn tv tgk hindustan smbil mkn jajan....wahahaha..
ko mmg cool r Nina...

tp tu lah, mcm aku ckp td...
bdn xbpe nk sehat..
lepas je makeup n touch-up sane sini,
agak2 dh oke jer, aku mintak diri dlu...
alhamdulillah la Nina xkecik ati,
tp xpe lah kitorg smpt bgambar jg tadi....


***


td kan aku ade b.in duet hasil kebun getah arwah mak angah..
walaupun angah skali pun xpnh mintak,
tp itu bukan hak aku..
lps b.in aje sms angah bg thu die duet dh masuk,
tp xde lak dia reply pape...
dh tu td aku buke facebook dia ckp ape taw??

'sorry eh dik, angah xjd blk raye cine nie, angah blk raye pose..'
wah2...ish aku geram nieh..
kalo rase xleh nk tunaikan janji sudah la,
xpyh nk bikin hati org sedap..
dlm hati nie dh maki2 that person!!
oi, anak bru sorg beb, fmly dh letak sbelah...
nie bkn pertama kali angah buat cm nie..
dh la setiap kali raye pose ko akan raye air hitam dlu.
adil ke cm tu?
adik xkisah la angah, ko nk blk ke tak nak..
tp pk la perasaan ayah same,
dh ade bini, dh ade anak,
bkn bermakna tanggungjwb pd parents dh jatuh no 2..

aku xnk la bebel pnjg,
cume kdg2 aku tpk jg..masih ade eh insan yg takot bini dlm dunia nie??
kalo syg pun, mcm tu ke caranya..
hurmm..
dh la xnk ckp pnjg,
sbb aku pun blum tempuhi keadaan yg mcm tu..
cuma mmg terkilan la kalo buat mcm nie..


p/s : esok g wat treatment rambut...
p/s/s : apsal aku nk kuar duit kt ATM xleh...gaji masuk kt bank islam..tp xleh nk kuarkan lak...hadooii..dh la esok nk g shopping...huh!!


Tiada ulasan:

nuffy

Pengikut