Sabtu, 13 Februari 2010

pengapit of the year!!

SELAMAT MALAM!!!

 hyep...ini mlm mmg tarak leh tdow...
dh tu menghabiskan gaji ngan on9 blogshop..
rmbang mata kt pinbaju-online,
terus rembat 6 barang...


aku beli pun brg2 pntg je nk jd pengapit nnt..
nk thu ape???
ni haaaa...
* whitening water
* blusher
* coverface
* eyeliner gel
* concealer
* liquid foundation..


xmembazir kot sbb semua tu perlu utk mjadi pengapit of the year..
gile btol aku...tp an slama aku hidup nie,
xpnh skali pun aku gune blusher..sbb aku takowt jd bahdut.
tp atas nasihat ramai,
aku try lah jg nnt...


actually bju pengapit yg aku tempah ari tu da siap..
dr baju kurung pahang dh bertukar wajah kpd kebaya lak..
mak cik tu agaknye dh lama xkorek telinga kot.
hurm..xpe lah..
kebaya pun kebaya lah...
tp yg tak tahannye warna PINK


so dsebabkan perasaan nk melaram tu bkuap2..
adik aku jadi mangsa...
memula nk wat simple jer..
makeup pun basic aje,
skali aku kasi adik aku pakai kebaya tu...
korg tgk la ape jd....



 

 
*sorry pic blur..*


rantai tu ibu yg kasi...
xpnh gune pun, tp sbb kes nk melaram try lah..
selendang tu lak raya 2 thun lps..
skali mix n match..
dh nmpk mcm adik aku nk btunang daaaa..
tudung ekin plain tu lak beli kt cik zira..
best aku ckp tudung nie,
walaupun agak mahal tp berbaloi..
aku dgr dia tgh wat 5th batch utk tudung ekin nie.
spe nk leh la g usha kt blog dier.


time nie bru pasan,
adik aku dh jd anak dara dah..dh beso pun..
dh leh jd bini org kot..haha


kalo korg nk tgk aku pakai kebaya tu..
tunggu la 26hb nnt k..
i'll upload photo2 yg ade,
aku akan jd pengapit..
tp an apsal aku je yg gabra xpasal???




p/s : happy valentine's day??? nonsense aje......
p/s/s : esok nak gi mane ye?


Tiada ulasan:

nuffy

Pengikut