Khamis, 4 Februari 2010

Stamps Oh Guardian



salam semua...
selamat hari khamis, semoga semuanya indah..
oke 1st off all,
i would like to say cogratulations
kpd mber aku yg berada di Batu Pahat..
hari pkul 10 pagi,
dia dapat baby girl...
'Yusri, tunggu aku blk johor la bru leh tgk anak ko tu...'

NEXT!!

td lunch time aku kuar g cocok duet,
nk hbskan gaji...wahahaha..
gile bodoh r..kt guardian aku hbskan RM50
dgn hanya 3 brg...
1. cleanser - NIVEA
2. eyeliner - SILKYGIRL
3. mascara - MAYBELLINE

tp kan...ade sbb kenapa aku nk juge berabis duit kt sini..
nk thu sbb ape??
sbb aku meroyan nk baby baru...
yg ade kt umah 3 ekor tu cm xcukup lak...haha
BABY???!!
jom tgk skali imbas...

 

hahaha...nie lah die...
actually contest yg guardian buat nie dh lama pun,
dh nk tamat pun 24hb nie..
setiap pembelian korg RM15 keatas akan dpt satu stamp..
aku teringin sngt nk patung hippo tu,
xpun si rimau tu pun oke gk...
tp mslhnye aku xcukup lg 5 stamps...!!


 

satu card nie korg leh redeem 2 anak patong..
hish, utk satu anak patong pun aku xlps,
cm ne la nk dpt 2 kan..
adooiiii....

angah ckp
'ko nie gile la, menatang tu bleh beli je kt mane2...ape yg psiko sngt!!'
cisss!! pantang tok nenek aku,
org nk halang2 ape aku nak buat...
sekeh jg kepala ko nnt...
punye suke aku la...
aku bkn buat dose pun...

so ade sesape nk nolong aku x???
tarikh tutup dh nk dekat nie ;(




p/s : sape yg g guardian n dpt stamps tu tp xde niat nk redeem anak2 patong tu kasi aku la....pleaseeeee!!
p/s/s : kakak casheir tu an lawa o0oo...gile cute!! aku jeles...!!

2 ulasan:

Fina Fento berkata...

wah wah..saya pun tengah kumpul jugak!

zaza berkata...

huhu yke....
mesti dh bnyk kan???
kopak la poket aku nk cukupkan lg 5 stamps...huhu

nuffy

Pengikut