Isnin, 1 Mac 2010

Aku Bercuti

maaf ea wahai blog..
dh lama aku xmenjengah kesini...
bkn busy bekerja tp busy bercuti...
disebabkan jumaat cuti maulidur rasul,
aku lajakkan terus smpai ari ahad..

selama 3 ari ber-holiday ape aku buat??
nk taw tak blog tersayang??
aku g Kedah, umah abang..
mcm biasa la nk tgk anak buah tercintan..

yg best kali ni aku merempit ngan RXZ pojaan adik aku..
kitorg nek moto dr Beseri smpai la Mergong..
besssssstttt wa cakap lu...
smpai kebas2 bontot aku nie haaa..
hahaha....

kt sne xde pape pun cume ade la kenduri kecik2,
kt umah mak kakak ipar aku..



 


tujuan kenduri ni pun aku xtaw...
sje tuan rumah nk wat mkn2 kot..
aku minum aje mls nk mkn,
lg satu sbb kena jd babysitter kpd Indah..



 


mula2 senang je jaga dia...
sorong je pakai keta sorong dia tu...
tp budak2 la katakan,
lama mana sngt la nk duk dlm benda alah tu...
kejap je da merengek nk susu!!
tension gilerr...



 

ape2 pun xkisah la Indah...
sbb skg dia da bnyk perubahan...
da pandai berborak ngan bahasa yg aku dpt nk kenal pasti..
lps tu dh mula belajar meniarap sendiri..

bole kata ilang la masalah aku kejap..
tp time nk balik tu mmg la sedih ckt....
rindu la pulak ngan Indah..
3 hari kt sne mcm xcukup je taw..



 
MISS YOU SAYANG...

 

2 ulasan:

pak long berkata...

salam...
amboi meraih cary aaa...naik RXZ tu yang sensasi...

zaza berkata...

wsalam...
hehe meriah la sngt....

nuffy

Pengikut