Jumaat, 23 April 2010

Cake Chocolate lepas nangis

ptg td lagi skali aku nangis lepas aku berckp telepon ngan ibu kt johor... menangis bkn sedih tp menangis terharu dgn pengorbanan seseorg pd aku tp pd masa yg sama aku xmenyedarinya malah tuduh yg bukan2... so jahat kan aku?? huhuhu..


kita close cite sedih2 nie,. sbb keadaan skg dh kembali stabil... so lps hati da tenang, jiwa da lapang, tiba2 perut lak lapo... lapo plak bukan makanan biasa2, lapo cake chocolate... pergi dapo cek brg2 nk buat cake ade ke tak, semuanya ada cuma mintak tlg mak belikan gula kastor.. kalo nk diikutkan guna gula biasa yg dikisar halus pun ok, tp blender rumah aku jahanam dek penangan anak sedara aku yg mcm king kong tu...


dah2 kang pnjg pulak entry ni.. moh kite nengok gambo cik zaza korg tgh menghancurkan dapo mak aku... hehe


dimulakan dgn bismillah....

 




sedang dibakar selama 20 minit dan 180 darjah celcius



  ni la rupanya selepas 20 minit...



  Taraaaaa!! dah siap.. aku mls nk buat topping...



masa utk melantak... jom kita makan!!



hehe tu je la... sedap taw cake aku ni.. xcaya dtg la umah aku, try mkn tgk.. mesti terangkat habis.. kalo korg nk thu mesin pemutar cake tu ayah aku beli dekat 10 tahun dah, beli utk mak aku tp aku je yg slalu guna.. bila time raya je, aku la jd tukang buat cake dan biskut... huhuhu.. tp sbenarnya penat taw buat cake ni.. bg aku la yg pemalas nk basuh balik perkakas yg digunakan mmg la susah... hahaha


eh, aku da bleh kawen ke??? 
dh reti buat cake nieh... wahahah ~~
ade tak mak2 mertua tgh cari calon menantu... sila la kasi komen ye...

5 ulasan:

miss hav0c berkata...

macam sodap ekau punyo kek cokolat, bagi den sikit la

zaza berkata...

amik lah...
den pun buat bg sumo makan...hehehe

yanalolu'xx berkata...

wahhh beshhnyee..
zaza!! anta siket kat yana moley?
lapo..
:((

zaza berkata...

alaaa ciannye...
bleh anta tp tkut xsmpai je la..huhu
alaaa, kalo yana buat lg sodap ape..

Aiza Hanis S. berkata...

sedapnyeee ;D

nuffy

Pengikut