Rabu, 7 April 2010

Dilarang Masuk Kawasan Lelaki

nak dijadikan story r...skolah aku dlu mmg ade kawasan lelaki n kawasan pempuan...kelas pun asing2 taw...time rehat tu beza 30 minit sbb xnak kasi tserempak...

tp bila dh naik form 4 da lain ckt..sbb time tu subjek dh makin bnyk...so mmg tpksa campur la utk budak kelas sains bg subjek fizik, bio n kimia....

kalo aku lak budak sastera, kelas yg campur laki pempuan tu cuma subjek akaun, PD, add math ngan EST...time tu punya la gila..ye la dr form 1 smpai form 3 xpenah duduk satu kelas bcampur...

ade la yg miang2 keladi gtu...hahaha.. aku anak ckgu so kena fokus, kalo tak balik umah kena sound ngan mak aku...dh la dlm kelas aku tu reporter xbertauliah ramai...

ni bukan ape, nk cite je lah...smlm aku g tgk adik aku Amir kt asrama...sian jg tgk dia, berpeluh2 kawad, orangnya kecik ja..bru form 2..kena duk asrama lak tu...mak aku tu kesian kt dia punye pasal, pergi la asrama amik baju2 kotor dia..nak bawak balik basuh...



skali masuk kawasan asrama putera...terimbau la kenangan tu semua...dlu kalo lalu depan aspura je mesti pakat duk tunduk kepala...konon jaga pandangan lah..humm aku ni dr dulu main blasah ja...kawasan sapa pun aku xkira...ckgu2 mmg xlarat la nk tegur perangai aku...

lgpun aku geli r nak jaga2 pandangan ni, bukan apa, mcm hipokrit lak...la jaga pandangan, sat lagi masuk kelas ja duk bising...'Weh, mamat td hensem kan...form brapa hah? kelas mane ek?' Eeee...so la hipokrit...

tp tu lah...bile masuk kawasan skolah je mesti aku senyum sorg2...teringat zaman skolah dlu...xsangka eh dh 4 tahun aku tinggl skolah..rase mcm kejap aje...kwn yg skelas aku dah ade pun yg da kawen...aku ni bila xthu laaa...jodoh xsmpai lg...

Tiada ulasan:

nuffy

Pengikut