Isnin, 19 April 2010

Orang Sakit Nak Jalan2 Jumpe Indah

*Nur Indah Qistina*


camat mlm semua... ok nk bg annouce, esok si zaza ketot ni nk kuar jejalan after one month lebey asyik berehat dirumah,. badan ni aku rase dh kembang sekembang kembangnyer... otak lak cm beku jer, blurr je asik 24/7 dlm umah nie.. makan, tido, on9 tu je la yg aku buat...aku pergi ngan adik2 je mamandangkan amar tgh tuggu keputusan UPU, adila pulak dh hbs matriks so wajib lah kuar berjalan2 cuci mata.. opss lupe!! our parents xjoin sbb my mom esok skolah n then my dad ngan business die lah.. tp xkisah amar dh ade lesen P.. so bleh la bwk org sakit ni jln2...


owh ya ingt nk g TM jap, nk bayar bil streamyx.. this month punye bil tepon haku naik.. adoii.. ingt nk g TM pastu nk potong panggilan keluar, yg bleh angkat call dr org len je.. tp bleh ke x?? susah2 sngt, potong terus n then beli berukband aje... dgr2 modem maxis dpt free, n bulan2 RM48 jer... lg murah dr streamyx... tp leh caye ker?


nak tahu aku plan nk g mana esok?? g umah abg aku kt alor star kot. haaa amik kau.. skali dpt kuar lepas smpai alor star tu... hehehe.. lgpun aku rindu giler ngan si kecik molek tu.. mesti Indah pun rindukan mak cik zaza dia jg kan?? perasan skejap..weee~


ari tu ade pasang niat nk beli gaun cantik2 untuk Indah, tp memandangkan kaki aku mcm ni mana bleh nk shopping.. waktu aku balik johor ari tu, aku g la kat Anakku Plaza Pelangi.. terbeliak biji mata aku nengok semua gaun2 kat situ cantik2 siot.. adoii... tp harga pun bleh tahan lah...hehehe..


xpe lah Indah, esok2 mak cik kau dh sembuh... dpt la kau gaun tu... nnt mak cik kau ni beli 2,3 pasang terus... so bersedia lah utk esok, pasti duit ku melayang bayar bil, minyak kreta, tol...hahaha... dan xdilupakan belanja makan adik2 aku... aishh, bila la diorg lak nk blanja aku mkn heh... berjanggut la nmpknyer...


semakin rindu padanya...
hope kita jumpa esok ye cygku..

Tiada ulasan:

nuffy

Pengikut