Isnin, 12 April 2010

...salam takziah...



entry ini dlm loghat perlis...


dlm tgh xdak idea nk tulih entry baru..
tiba2 aku dkejutkan dgn berita sedih diptg isnin ini..
kpd teman baik ku,
Shahidatul Murshida Wan Choh,
aku ucapkan salam takziah atas pemergian mak ang..


aku taw ang slalu bawak mak ang ulang alik ospital,
tp aku xtaw apa penyakit mak ang...
sorry sngt2 naa...
spatutnya aku sbg kwn ang patutnya amik taw la..
tp dsebabkan umah kita pun agak jauh,
aku xbrapa nak amik pusing pasai tu..
nmpk sngt aku bkn kwn ang yg baik...


tp aku betui2 xsangka yg mak ang akan pi secepat ni..
sbb kalo tgk dr umuq,
mak ang mmg muda lg...
ayah ang pun still awek muda...
sikit pun xnmpk tua...hehehe


tp apa2 pun aku doakan ang tabah jalani semua ni..
allah dh tentukan yg terbaik utk ang,
aku taw ang kuat sbb tu allah uji ang mcm nie.
Ida, lg skali aku mintak maaf la,
pasai aku xdpt nk p umah ang ptg ni..
dlm keadaan aku xleh nk jln ni, mmg susah nk p mana2.


ayah ngan mak aku ada p umah ang...
lps maghrib nnt arwah akan dkebumikan...


setiap yg hidup pasti akan merasa kematian,
cuma yg bezanya 
masa, tmpt, cara mcm mana dan detik..
sedih tu boleh tp jgn smpai meratap pemergian mak ang..


salam takziah dr aku utk ang sekeluarga...
semoga roh mak ang ditempatkan dikalangan org2 tpilih..
yg hidup teruskan kehidupan ini,
yg pergi iringi lah dgn
AL-FATIHAH....

2 ulasan:

Aus MeLankoLik berkata...

al fatihah utk ibu nya .

byk kan bersabar ok kat kawan tu .

Azuan berkata...

al fatihah~

semoga umur kita dipanjangkan~

nuffy

Pengikut