Jumaat, 21 Mei 2010

Hair Spa, Jom!!




drpd duduk umah asik pk benda yg sama,
yg boleh buat urat2 kepala aku lg terbelit,
buat aku lg depress gegile,
bleh jadi pesakit psiko,
baik aku pegi saloooonnnnn..


gpun dh lama xbuat treatment bagai,
nak hbskan duit gaji buta aku selama 3 bulan..
mesti masyukkkk punyer...
utk invest ngan saving da bahagi awal2,
supaya xtercekik dihujung bulan..




dpt lak saloon ala2 mcm ni... perhhh!!
ilang tension aku,
duit pun melayang... wahaha
ingt nk cuci rmbut, nk buat treatment, nk gunting ckt,
iron la ckt kasi lurus bnykkkkkk...
adoiiii....


tp rmbut dulu bnyk pnjg wooo..
tp sudah dipotong gara2 sngt gedik mau rmbut paras bahu.
skg mau buat hape pown susah..
skali aku curl balik kang bru taw.. ngeee~





tp tu laaa rmbut skg dah layer, cntik ke kalo buat curl plak..
depan pendek,
blakang pnjg... bentuk V lak tu.. aishhh...
poning den..
xper2 xpyh pening2...
buat treatment cukup.. tunggu kasi pnjg balik,
baru pk nk buat ape lps tu.....



ade sape2 nk suggest aku apa2 treatment rambut x??


Tiada ulasan:

nuffy

Pengikut