Ahad, 9 Mei 2010

Happy Mother's Day





dah lama menyepi... 
bkn mls atau saje2 nk biarkan blog aku xde entry bru..
cuma aku pergi mbawa diri selama 3 hari..
nk release tnsion ckt..
fikir2kan balik ape hikmah semua ni..



Happy Mother's Day buat mak n ibu..
aku beruntung ade 2 org perempuan yg sngt syg aku..
walaupun dgn cara yg blainan..


cuma tahun ni aku xde kekuatan nk ucapkan kpd mereka.
bg aku biarlah hari ibu pada aku setiap hari,
bukan hanya pada tanggal 9 mei bru kte nk mhargai mereka.


skg ni aku dlm mood yg kurang balik..
selagi 15 mei belum berlalu,
selagi tu la setiap kali celik mata setiap pagi,
aku akan fikir mcm2...


aku xnk sakitkan hati mana2 pihak,
aku sanggup buat keputusan demi utk kebahagiaan org len..
tp smpai bila??
aku dh cukup sedar semua tu..
dlm keadaan aku berjaga2 xnak sape2 terluka,
aku dh pun buat seseorg terluka..
walau tanpa niat aku..


dah la..
entry ni bkn nk cite psl masalh...
so, kpd ibu2 diluar sana zaza ucapkan..
selamat hari ibu..
semoga kalian sihat2 disamping suami n anak2 tercinta..



Tiada ulasan:

nuffy

Pengikut