Ahad, 30 Mei 2010

Ignore semua benda




ohh.. whut happen to me hah?? lately mood ilang melayang2 keawangan... org ajak g jom heboh buat donno jew.. mak ajak mkn pun xnak... ajak g ber-shisha buat2 xdgr mesej masuk... org nak belanja mkn cakap busy.. aishh.. bnyk btol... ade lagiiiiii... ade org tu ajak dating aku ckp senggugut... ada patot??


tp kan best jugak buat perangai hodoh gni... nnt org skeliling akan usha ngan satu pandangan yg menggelikan hati aku... diorg ingt aku putus cinta ke?? atau pun ingt aku ade mslh beso?? atau pun ingt aku datang bulan??


hahaha.. lawak2.. tp kalo lama2 buat donno kang ade plak yg nyampah... kenapa yer?? bnyk btol la tanda soal dlm entry ni.. sekeh jugak kepala sendiri... aishhh....


tp betul laaa.. bukan buat2.. naturally jadi mcm ni, secara autometik jer bila org tegur mula la bg pndangan yg menusuk n then blah g tu jer.. sangt keji, kan kan kan,...





tlg fikir jap, ape pasal... guwa pun xthu ape sudah jadik pd diri guwa...
smlm kan ade org2 tu bergadoh, siap baling itu ini...
tp guwa lalu buat xreti je depan diorg.. yg len takut nk lalu situ.. takut kena sergah...
guwa cucuk mp4 kt telinga lps tu lalu depan diorg n blah...
elok kuar je guwa tekup telinga kt pintu dh xde org2 tu bising2.. nape??
pelik la hidup aku lately..
aku gile ke??? huh

Tiada ulasan:

nuffy

Pengikut