Ahad, 23 Mei 2010

ILA DAMIAA

~...Good Night All...~





mcm biasa lah yer.. every sunday mesti tpacak dpn tv.
sbb tgk Mentor 4..
esp, utk kumpulan A lah... 
kumpulan B tgk sbelah mata jer,
itu pun sbb usya Ayiem.. ahakss..


ape2 pun i vote u la Ila!!!
caya lah bleh duk tmpt teratas buat masa ni...
bleh kalahkan si-SHAQ tu..
but, Nani pun talent dia hokeyy perrr...



i lagiiii like tgk Ila ngan Joe..
mcm sweet je diorg ni..
mcm.... mcm... mcm..
ish.. xbek la gosip2 nieh... hehehe
aku perasan si Joe ni asik2 pndang Ila jew.. hahaha
jeles la pulakk..



ok laaa dr Mas Idayu tu... usung tali pinggang..
kehulu kehilir.. mcm Shaq tu budak kecik je nk bedal2..
nk hukum2.. ntah pape..
kalo aku jadi Shaq,.. Owh.. xkuasa la aku!!
tgk cm Azmeer, relax jer walau Nani tercorot paling bawah..
nk wat cmne kalo dh xde rezeki kan..
ni tak, nak jugak Mas Idayu tu bising2...
hadoi... xphm aku..



ape2 pun xkisah la...
nnt kite tgk konsert terakhir kumpulan A...
adakah Ila berjaya mengekalkan kedudukan beliau,
adakah Shaq akan lbh melonjak...
ataupun Nani akan cipta kejutan???
hehehe...
da mcm pengkritik la pulak aku ni..
k laaa... nk tidow daa..




hidup ILA DAMIAA !!!
^__^

4 ulasan:

Aus MeLankoLik berkata...

hahahak , asal aku tak pernah tgk mentor . lagipun aku tak paham , setiap minggu ade buat pesembahan ikut kumpulan2 , asal tak buat semua sekaligus , hahahak .

perondajaketbiru74 berkata...

gua pun bosan tgk mas idayu n shaq...harap2 ila boleh menang...

zaza berkata...

Aus : sblm ni pun aku xtgk mentor.. but after ade peserta mcm ila ni, rase mcm kena tgk jew...
weee~

zaza berkata...

peronda : yup... ila, u can do it!!! kembang la joe flizzow lps nie... haha

nuffy

Pengikut