Khamis, 20 Mei 2010

I'm So Sorry...

~...assalamualaikum...~


selamat mlm semua...
dgn segala hormatnya aku memaklumkan bahawa,
friendster dan TAGGED aku dh pun deactive acct..
so dgn itu aku hanya mgunakan acct facebook n myspace shaja..
ikutkan hati nk deactive juga myspace tu,
tp syg pulak sbb kt situ aku kenal ramai pemilik on9 shopping.



ok..
bhubung kepada tajuk entry ini..
aku sbg manusia biasa yg kdg kala kesabaran ada naik turunnya,
dgn ini aku tpksa remove kwn-agak-baik aku dr facebook..



to NAZARUDIN AMIR & FAHIDA FARA..
aku tpksa remove korg atas sbb2 tertentu..
n korg jgn la fikir bukan2...
kdg2 kite kena terima kelemahan dri kita sendiri..
so aku minta maaf kalo spanjang aku kenal korg,
aku PERNAH timbulkan masalah antara korg..


bnyk lg benda yg beratur tunggu giliran utk aku fikirkan,
bukan hanya masalah remeh-temeh-budak-darjah-satu ini aje..
komitmen aku besar...
pd diri sendiri yg kesihatan kdg kala naik turun,
pd keluarga terutama adik2 aku yg bru nk smbg blajar,
pd hubungan aku sendiri...


so sbg org dewasa, aku hrap kita bertiga faham situasi ini..
kpd yg tertua antara kita.. 'saya tahu awk faham tindakan saya ni...'
kpd yg termuda antara kita.. 'jgn hrp semua org akan fhm tidakan kite, btindak la sperti org yg Allah kurniakan akal fikiran...'



finally, hope both of u akan bahagia smpai bila2 without org ketiga seperti aku..
aku da ade kekasih hati yg bleh buat aku bahagia,.
knapa pula aku nk mganggu kebahagiaan org lain....
sila fhm statement aku...

Tiada ulasan:

nuffy

Pengikut