Sabtu, 1 Mei 2010

Iron Man dibelanja...



8:30 pagi....

kringgg...kringgg...kringgg..<--- konon2 bunyi hp aku..

za : hallo... (suara serak2 manje gitu...hahaha)

pa ih : weh za, ko tak bagun lg ker???

za : bru je tdo pkul 4 td.. apsal der?

pa ih : bile ko nk dtg jumpe aku? aku nk blanja tgk cite iron man nieh..

za : tahu la ko manager sane der, kot la nk blanja aku mkn..

pa ih : dh belanja jg tu der, lu dtg goyang poket jer.. jom r..

za : bile??

pa ih : next week..

za : k la.. nnt gua rojer lu k.. gua nk tdo... bye!!




glitter-graphics.com



xckp bnyk terus letak fon.. paling pntg la kalo org kaco aku tdo... adess.. 5 minit lps tu dpt sms dr Pa ih lagik... 'kuang asam jawo lu... gua xhabs ckp lg lorr... ajak buah hati lu skali sbb gua bwk chikaro gua'


wak lu btol la mamat nieh...  perli aku terang2.. tahu2 dah buah ati aku jauh nun kat sane bleh lak nk kenakan aku.. xper2 ko tgk la nnt.. thu la aku nk ajo ko... bgun tdo td terfikir yg satu ni je la... nk pegi ke tak nak.. Pa-ih tu kalo bawak awek, fuyyyoooooo kawan di lupakan!! kacang lupakan kulit btol... itu yg aku mls.. kang sorg2 lak aku... tp kalo aku kuar ngan Pa-ih aje karang si buah hati tu majuk lak... hadoiiii


ingt nk duk umah je tdo lg best... wahahaha.. aku xminat la nk masuk panggung... dh bpe kali aku tertengok aksi2 yg xbrapa elok dipandang... ngeee~~ rase cm nk baling bekas popcorn kt couple bodoh tu!! tp pk balik xpyh la, kang aku nk mkn ape kalo baling popcorn... lps ni kne spare batu sbesar penumbuk..  dh tu kalo nmpk aksi2 cm tu lg, xagak2 gua nk baling kt muka lu owng...


nak bermadu kasih lebah ker ape kejadah ker xpyh la buat depan public... mak apak lu org xajar ke babe?? dh xde agama kot.. haisshh.. tetibe emo lak aku.. kang xpasal2 darah gua turun lg...


k la.. gua mau duk dpn tv...
mau tegok MELODI....
layannnn~
zassssss~

2 ulasan:

Farid Fernandez berkata...

iron man 2



terbaik!!!!

zaza berkata...

hehe... tp ade org ckp xbest..
iron man 1 dulu lg best.. huhu

nuffy

Pengikut