Ahad, 2 Mei 2010

Kenapa Aku Perlu Rasa Cemburu



Arghhhh!!!
kenapa la hati aku ni slalu je panggil2 nama dia..
selalu buat aku resah gelisah..
kami cuma KAWAN...
tp kdg2 tu perasaan aku da lebih dr sorg kawan..


bila on9 je perkara pertama yg aku akan make sure adelah..
dia on YM tak,
dia buka facebook tak,
dia kasi luv kt TAGGED aku tak..
kalo dia on, xpulak aku tegur dia.. konon2 malu..
aku tunggu jer dia start dulu..


bila dia ade facebook idup aku makin resah..
every single day nk jugak thu dia borak ngan sape,
siap check Wall facebook dia.. huhu
bile ade perempuan comment kat album dia,
aku nak tahu spe perempuan tu...
lps tu aku mula terbayang2 benda yg xspatutnya aku pk.
sbb yg aku thu dia ni single..
aish... da mcm psiko la aku ni...


aku xnk la rasa mcm tu lg...
aku nk hidup mcm org len...
bebas berkawan, ade kawan ramai2...
aku cuma nk berkwn jer..
xlebih dr tu..


tp hati aku ni...
kenapa selalu mcm ni..
aku xnk rosakkn hubungan ni dsebabkan perasaan bodoh ni..


aku akn buang segala rasa...
Za!! ko tutup mata k..
Lantak la ape dia nk buat, dia ada hak..
Ko sedar la diri ko tu sape Za..
Dia xkan pndang ko pun..
Bersyukur la dgn apa yg ada didepan mata k..

2 ulasan:

Farid Fernandez berkata...

indahnya cinta!!!!!!!!!!



ada sesapa nak saya???


plzzz



hahaha

zaza berkata...

hahaha..
kena buat iklan besar-besaran ni..
dato' Farid Fernandez nk kawen..
weeehhhoooo!!!

nuffy

Pengikut