Selasa, 11 Mei 2010

Lagi cerita pasal Indah

~...assalamualaikum...~


hye ols.. ari ni semangt tu dh kembali ok... smlm mmg down gile² punye la... rase mcm dunia ni gelap 10 minit...huhu.. tp lps dgr ceramah ngan Angah tersayang, masalah sbesar alam pun bleh jd sekecil² kuman... pelik btol la, ilmu ape la si angah ni gune.. dh tu bile nk masuk tdo jer, time tu la nak manje-manjaan minta maaf ngan encik bf pasal satu hari xlayan sms dia...


pelik jugak aku ni.. kalo mlm jer, tmbh² time nk tdo je ati ni tibe² jd lembut... da xmrh² lg.. xkisah la npe encik bf xkisah kalo aku tgh bengong, sbb dia thu bile mlm mjelma semuanya akan kembali normal.. cheh!! ayat ape la aku gune ni... mcm kena sumpahan jer...huhu



intro da pnjg la puleks.. adeiii



oke. ni nk cite selama aku mhilangkn diri weekend lps tu actually pegi umah achik aku.. sje je nak jejalan jumpe Indah sayang... sblm smpai umah achik, singgh g anakku dlu... beli kasut comel-montel-gebush dlu untuk si cantik Indah... hehe.. Mama Tam dia nie mmg syg gile la kt dia, sbb tu ske sngt beli mcm² utk si cantik Indah... jom la tgk pic² yg ade dulu... hehe..


kasut tu maw pink yer.. sbb baby girl yg nk sarung..




 ni Mama Tam die... mata purple gtu.. 
lens bru beli.. so masa utk riak.. wahaha





skg ni Indah dh pandai tidur mcm ni..
aku tgk mcm sakit dada jer..
tp dia layan tdo smpai 3,4 jam.. hhuhu












Mama Tam ngan Indah cayang...




Cakk!! da bagun... wee~
pejam-celik-pejam-celik kejap je dh tujuh bulan berlalu... skg ni Indah dah mcm2 style g tu... da pndai menyembur² time kasi mkn.. dh pandai lawan gelak² ngan aku... kalo kasi mandi dlm bath tab baby tu mesti dia suke tendang² air... kelakar tgk Indah ni... 


time aku nak balik tu tibe² dia sebut 'Mama.....' terkejut akak ipar aku... terus dia dukung Indah, dia suh Indah ulang lagi skali perkataan tu... lps tu mcm faham jer budak tu terus dia ckp 'Ma.. ma... ma...' akak ipar aku punye bahagia smpai tkuar air mata.. huhu... sadis btol la... xlama lagi mesti Indah pandai sebut 'Mama Tam...' waaa... xsabar lak aku... hehe.. smoga Nur Indah Qistina mbesar dgn sehat n jadi budak baik ye sayang... huhu

Tiada ulasan:

nuffy

Pengikut