Jumaat, 28 Mei 2010

new MP3 for my adik




memandangkn aku da bjanji dgn adik aku,
kalo ko lulus semua exam ni,
akan aku hadiahkan MP3...


budak bru tgkatan 2, mp3 tu kira ok la kot..
entah hape yg best ngan mp3 tu pun aku xtaw..
mp4 aku pun dh lepas bwah katil.. hahaha





tgh2 blogwalking smlm..
tjumpa blog INI
so terus aje stuju nak beli.. memandangkn xde la mahal sngt.


aku ni sngt la pemalas nk kuar g beli kt kedai..
malas nk menjaja muka kt bando.. hehehe
gila statement baik punyeee...


ooh ya result adik aku stakat ni ok la..
walaupun suam2 kuku,
tp kasi je lah sbg peransang utk dia kerja keras lg lps ni..
nasib baik mintak mp3..
kalo mintak notebook mmg aku lempang laju2 k!!


to khir, tuan punye blog..
i'll bank in duet tu on saturday,
xpun malam ni... itu pun kalo aku rajin keluar...
hehehe~

2 ulasan:

bARdbOO berkata...

nk jd kan akak angkat boleh? hehe.. ^_^

zaza berkata...

bARdbOO : adoiii... ni mesti kes nk menapau brg kan?? hehe

nuffy

Pengikut