Sabtu, 1 Mei 2010

Panyakit Berjangkit







adik aku bru je blk dr KL terus slesema n then demam2... aku risau la kot2 H1N1.. so terus bwk dia g klinik.. siap check semua doc ckp dmam biasa.. amik ubat balik la...


tup2 ari ni aku plak rase xsedap bdn..
mata suam2 kuku..
idung ketat jer..
tekak perit...
adesss,..
xmo la demam2 nieh.. mganggu aku jer.. kepala ni da pening2.. td elok2 je pkul 10 mlm masuk tdo.. pkul 12 td tjaga sbb kena geget nyamuk buta!! frust dohh.. gua tdo punye da nikmat skali kena geget nyamuk.. tu psl la mata ni bleh terbeliak smpai skg...


agak2 dekat pkul 4 tu gua kena tdo la der.. sbb nnt ayah aku bgun nk g masjid tgk aku tercanak lg depan lappy, mmg cari nahas lorr... tp skg ni tgk gaya dia mcm mls nk tegur aku lg daa.. ko xnak tdo ko punye pasal la kan... hahahaha...


nk tulis entry pun xde motip dah..
esok nk buat air asam jawa kaw2, kasi telan, biar ok sikit tekak aku ni... kang xpasal2 jd mcm suara Lisa Surihani lak, serak2 basah g tu... wahahaha..
eh, si Lisa tu serak2 basak ker?? urm.. bedal je laaa...


weh, ade pape petua tak selain dr nk telan ubat.. aku mmg bermusuh ngan ubat2 yg kena telan ni... panadol pun kalo bleh nk je tgk dia duk kat kedai, bkn dlm umah aku ni... hahaha
k la, nk g lelapkan mata sbb dh janji ngan org tu
'Lepas YM ni g tdo k....'   ---- sape kah beliau???  jawapannye ade kat bwh ni
Nazarudin Amir..


k... nyte all... hehehe

2 ulasan:

Alynn Notnot berkata...

lor lu pulak ke dmm? pegi la klinik.

zaza berkata...

huhu... tu la psl...
tp tanda2 nk demam je la..
tgh brusaha keras bg xjadi demam... hahahah

nuffy

Pengikut