Ahad, 30 Mei 2010

Reunion Lagi




~...assalamualaikum...~





pg td aku di tag oleh salah seorg ex-schoolmate dulu,
yeah.. reunion lagiii...


semenjak habis skolah menengh,
aku terus lost contact n menjauhkan diri drpd mereka2.
alasan??
ntah, mybe aku xrase diorg mcm kwn2 aku..
ataupun aku terlalu  pendiam sehinggakan diorg xnk bkawan ngan aku..
ohh.. itu salah..
sbb mulut aku boleh tahan celupar jugak..


so mmg la aku xkan pergi..
ape?? aku sombong??
owh.. ckp je la ape korg nk ckp, aku bahagia begini..


sbenarnya kalo diorg buat reunion kat mane pun itu bukan mslah bg aku.
tapi..
bnyk sngt benda yg aku nk elak dr jumpa korg semua.
almaklum lah, aku paling bmasalah..
korg aje yg baik2...
lgpun aku dh xsama mcm dulu..


k la.. sangt xsuka nak ulas balik perihal zaman skolah.
zmn skolah aku xbahagia mcm korg..
kalo bleh erase sgala memori yg adoo,
nak jugak aku buat begitu..

Tiada ulasan:

nuffy

Pengikut