Sabtu, 1 Mei 2010

Selamat Hari Pekerja




pagi2 buta ber sms dgn opismate haku...


za : wei.. slamat bcuti dohh..
ida : bongok kau, taw la ko dh cuti 2 bulan, mengalahkan org bsalin..
za : aku bsalin kulit.. xcaye tunggu aku masuk opis nnt.
ida : rindu ko..isk..
za : mengada2 dohh.. ko pe cite beb??
ida : tunggu encik bulan xjatuh2..
za : siol.. bulan ko tu mmg xkan jatuh.. ko cari la yg logik ckt..
ida : hati aku da tpaut der...
za : hampeh...




saje2 nk sakitkan hati kwn aku tu dgn ucapan 'selamat hari buruh'... dia mmg akan sakit hati kalo aku ucap bab2 cuti ni.. sbb jeles aku tgh bercuti 3 bulan... layannnn ~


mau tau r, aku bukan saje2 nk cuti lama2 smpai otak pun dh lembap... segala kod barang yg nk kena keyin pun aku da luper.. nnt masuk opis kena g admin mintk balik senarai tu... cis!!! dh mcm staff bru masuk... nnt sure ida perli aku dr perlis smpai johor punye laaa... xpe2 gua pun ade jg benda yg nk perli lu minah sempit.. hahaha...


heaven la korg dpt cuti yea.. xper2 nnt karang isnin, kje smpai lebam plak k... have a nice holiday... weehooo.


k lah.. to all of u... blogger2 yg dialam pekerjaan tu... wa ucapkan selamat bercuti... rehat2 la ea, sementara ade cuti dberi... hrp2 korg enjoy...

3 ulasan:

PEREKA CERITA berkata...

best giler cuti 3bulan.. dah cam cuti sem universiti lak.. slmt bercuti...

jane berkata...

asal ko coti 3 bulan?

>__*

zaza berkata...

pereka cerita : lama lu nyepi.. g mane derr??? huhu


jane : aku cuti sbb bru je lps operation, skg ni xbleh jln lagik.. guna tongkat sakti jer.. huhuhu

nuffy

Pengikut