Ahad, 6 Jun 2010

Banyak Tidur Itu Tak Baik



hye semua... hari ahad mcm-2 ni ape korg buat heh??? ari ni kan aku bgun tdo pkul 10, anak dara zaman skg mmg pemalas, tlg jgn amik aku jd menantu okeyyy!! hahaha... lps tu on9 kejap, blogwalking g ziarah blogger lain.. makan pagi pun dah pukul 12... lps makan jew layan melodi sorg-2...


sunyi giler umah aku, adik-2 aku semua ade hal memasing... Adila smbut birthday ngan kwn-2 dia kt mane ntah. yg mak dh belikan dia kek, tunggu dia blk aje.. dh 3 hari berpeleseran minah tu... amar pulak, sejak blk cuti ni membuta je engkau, pukul 2 xbagun lagiiii... amir lak kecik2 dah pndai merempit g tido umah kawan,,. mmg sunyi la umah ni...


lps blogwalking jer hujan, sejuk nak giler.. masuk bilik dgr mp3 lps tu bleh lak terlelap... huhu... bnyk btol aku tido, terasa otak ni dh 10x lembap dr siput babi... wahaha... slow je arini.. hum.. boring... korg rasa x??


ohh lupe,
time terlelap tu aku termimpi dia.. lately mmg aku rindu giler2 babi kt dia.. tp aku taw kami dh xmacam dulu.. so, xbleh berjumpa selalu mcm dulu.. syggg??? yup, aku masih syg dia walaupun aku dh ade Has... gila aku ni, semua mau bolot... hahaha.. bukan slh aku k, salahkan mimpi tu.. siap feeling tuuuu dlm mimpi... mmg xboleh blahhh... terjaga tu rasa mcm bersalah sngt ngan Has, terus sms dia, manje2 jap.. hahaha.. lps tu da ok.. cuma hrp2 lps ni aku dh ingt ape2 tentang dia... hummm


itu laaa..
kan da ckp, banyk tdo tu xbaik..
kan dh mimpi segala mak nenek yg xpatut.. hum

2 ulasan:

Amyna berkata...

hehehe.. mimpi itu mainan tidur.
tapi kekadang mimpi itu besttt. akak pun ujung minggu d umah juga..rest.

smlm dah keluar soping moping dgn kawan opish.. lengoh kaki. lau nak p jalan2 juga.. bukan ada apa sangat tawau nie.. busannnn! :p

zaza berkata...

hehe.. bestnye shopping..
zaza ni xsehat lg so xleh la nk jln2 sane sini...

owh akk skg kt tawau ek.. jauhnyeee

nuffy

Pengikut