Ahad, 6 Jun 2010

congratulation Ila Damiaa...




kan aku da ckp...
mesti Ila ngan Nani masuk semi final..
well well well...
td siap vote Ila lagiiii..
melayang kredit aku rm5..
tp Ila punye pasal, sanggup ah... 
hehehe...


to Shaq.. aku kesian tgk dia kena out..
walaupun aku xske Mas Idayu..
but aku sukee kat Shaq..
mungkin xde rezeki kowt..
gpun taun lps Mas Idayu dah menang..
hrp2 Shaq xsedih2 sangat k.. 


so, next week,
we wait n see pulak...
dlm kumpulan B sape pulak yg tersingkir..
harap-2 si Adi abg kepada Ila pun layak utk semi final..
suke tgk diorg dua beradik..
cuteee~




p/s : cantikkan baju Ila time perfom lagu-2 evergreen dgn Shaq and Nani... putih gtu... cantik~

2 ulasan:

Wanie berkata...

yeah..suka ila jgak..hrap die menang..

zaza berkata...

yeah!!
i hope so....
dia mmg talented person lah,
dpt pulak joe flizzow,
mmg mantap laa..

nuffy

Pengikut