Jumaat, 25 Jun 2010

Doa Buat Kita Bersama...





aku tahu hubungan ini pasti ada penghujungnya.. walau mcm mana aku tolak skali pun detik itu akan tiba... cuma mgkin situasi yg membezakannya.. kadang2 aku sedih, mgkin sbb aku takut slama hubungan ini tjalin, aku bkn perempuan yg sempurna utk dia.. kadang2 aku gembira, mgkin sbb aku rasa selesa, selamat dan tenang bila bersama dia.. dan kadang2 aku takut, mgkin kerana bila detik itu datang, aku blom cukup bsedia utk mengucapkan kalimah perpisahan.. 
 =_=" 


ini bukan jiwang,
ini kenyataan hidup kita.. aku terfikir sejauh ini sbb kalo boleh aku nk hargai setiap detik2 yg ade skrg ni.. walau hanya dgn sekuntum senyuman, aku nk pndang senyuman itu smpai bila2 walaupun senyuman itu nnt akan jauh meninggalkan aku... 


aku tahu aku bkn yg terbaik utk dia.. tp aku cuba utk jdi yg tbaik selagi masa masih memihak kpd kami..


'Ya Allah, 
seandainya telah Kau catatkan, dia milikku tercipta buatku...
satukan lah hatinya dgn hatiku..
titipkanlah kebahagiaan antara kami..
agar kemesraan itu abadi..
dan Ya Allah,
seiringkanlah kami melayari hidup ini..
ketepian yg sejahtera dan abadai.....'


ajal maut, jodoh pertemuan, aku yakin skali semuanya darimu wahai sang pencipta... aku hnya mampu berdoa utk kesejahteraan dan kebahagiaan kami,.. andai jodoh kami tidak pnjg aku berharap yg aku akan tabah mengharungi liku-liku hidup ini bersama Mu...








nota tangan :
cintailah org disekeliling anda sblm semuanya tlambat... 
cintailah mereka bukan kerana hartanya, rupanya, tetapi kerana hati mereka...


6 ulasan:

intanurulfateha ❤ berkata...

.adoiii sedihnyeee
.smoga jodoh kamu dgn dia
.aminnnnnn~~

zaza berkata...

intanurulfateha : sedih jugak ni...huhu..
thnks ea sis..
moga jodoh kami panjng.. aminnnnn~

farysa berkata...

farysa doakan zaza kekal ngn die
doakan farysa jgk eyh
heee
=))

zaza berkata...

farysa : thanks dear.. i'll pray for u jugak.. moga kebahagiaan bpihak kpd kita... ;)

M y M y berkata...

amin..semoga hbungan kamu berkekalan..

zaza berkata...

MyMy : thanks hope so lah... hehe

nuffy

Pengikut