Rabu, 30 Jun 2010

Masa Itu Hampir Tiba

~...morning ols...~


sperti kebiasaan, saat jam menunjukkan angka 3 pagi.. idea mencurah-curah bagaikan air terjun.. bnyk benda plak nk story.. hmmm...


kalo tgk tajuk tu mcm org dh smpai ajal jer bunyi.. hehehe.. mmg xleh blah,.. konon-konon entry penuh kesayuan laaa..cisss.. tp sedih je banyakkkkkk... huhu


memandangkan adik aku si Lala akan berangkt ke Sarawak jumaat ni.. maka, sbg kakak yg bakal merindui beliau kena la buat something sbg kenangan terakhir... hehe.. tp xde la special pown.. just bwk lanje dinner jew.. lps maghrib td, dressing cun-cun, terus kuar... smbil nyelam minum air.. pegi cari baju kemeja utk ayah skali..


so, kitorg singgh restoran Azleena's utk mkn malam... 


eh eh.. maap, blom smpt cenyum dh kena snap






ok.. ni makanan aku..
carrot susu dgn mee bandung...
komen :
air sodapppp, tp kalo taruk lg bnyk carrot, lg kaw..
mee bandung besttttt... tp kalo taruk cili padi perhh!! terangkat der.





hah!! ni Lala punyeee...
jus tembikai sama koteow kung fu...
budak ni senang cite ckt... mane2 restoran atau warung yg dia masuk.. menu ni je laa yg dia oder.. agaknyer sbb tu la dia terer kung fu kot.. hahahaha..


smbil makanmakan.. borakborak la pasal cuti sem.. bla bla bla.. pesan dia kalo nk balik raya nnt inform awal2, senang nk bank in duet suh belikan kek batik sarawak.. sure raya kali ni meletopppp.. hehe.. aku ckp kt dia jgn cari pakwe org sarawak, jauh sngt.. nk jumpe slalu pun susah.. yg pntg skg time to study, bkn nk caricari pasangan hidup... remember!!!


agakagak dh mlm sngt kitorg pun gerak lah balik.. alang-alang dh kuar, singgh bank islam jap... b.in duet kat Amar.. budak tu skg, sejak duk kelantan, bnyk pulak dia makan.. aishh... lps ni nak b.in duet kat Lala plak.. adoiii botak la kepala aku.. hrp2 majikan aku xde la fired aku tak pasal2, kalo tk mati laaa...






kakak dgn adik..
ade iras x?? huhu....


hrp dia kat sarawak nnt boleh bawak diri dgn baik.. blajar sungguh2.. jaga kesihatan... ingt yg kita ni bkn org-org senang.. so, xde sape bleh ubah nasib hidup kita kecuali kita sendiri.. sbg kakak, aku dh tunjukkn cth yg tbaik.. nk terima atau tak terpulang.. ini aje yg mampu aku lakukan buat masa ni...


i'll miss her.. sbb kami berdua aje perempuan dlm fmly.. semua total 8 org.. so hero lah bnyk.. mmg bnyk kongsi suka-duka.. tawa ceria bersama... gosip-gosip bagai, cerita pasal pssssttt sama-sama... hehehe






nota tangan :
air dicincang xkan putus... so, sburuk mana pun adik aku.. she's my sister forever... nobody can replace her place in my heart... aku syg semua adikadik aku dunia akhirat... with love -kak jah-

7 ulasan:

Hapiz Rahman berkata...

macam sedap je.. lapooo

zaza berkata...

Hapiz : mmg sodappp... hehehe

Sophia Rani berkata...

sedapnya mee bandung.... suke.... ^^

pawaka19 berkata...

samala..i like bihun kungfu..sedap ape..

ARMZ berkata...

singgah pagi-pagi.. best!

Anne Boleyn berkata...

syg betul kakak pada adiknya. hmm hana tak pernah rs kasih syg dr seorang kakak. sbb x de kakak. hukhuk. sadis betol.

p/s : hye..hari ni hana akan autopublish 4 entry pada pukul 10 pagi, 2.30 ptg, 5.30 petang and 8.30 malam. Entry penghargaan untuk kawan2 blogger hana. Ade wat review blog sikit.

Pukul 8.30 malam tu entry
khas untuk awak awak dan awak. Jangan lupa tengok tau!!

zaza berkata...

sophia : yup.. sedap betol... hehe



pawaka19 : ko bleh geng ngan adik aku la mcm ni... hehehe



anne : yeker... ala, biase2 jer.. bkn utk org lain, adik sendiri gk...



armz : mmg bestt... hehe

nuffy

Pengikut