Jumaat, 2 Julai 2010

Aku Kembali...

♥ assalamualaikum ♥



smlm satu hari suntuk aku xtidur sbb tlg kemaskan brg2 Lala.. pagi-pagi tadi dlm pkul 4.30 Lala ngan mak ayah aku dh btolak ke airport kepala batas.. flight diorg pkul 8.30 am tp transit dkt LCCT dulu, 12.30 bru flight terus ke Kuching.. aku xdpt la nk hantar Lala sampai serawak memandangkan hari ni ade appoinment dgn hospital Kangar...


dsbbkan my parents xder so aku ajak Wani a.k.a my best friend temankan, bf dia plak masuk kje petang so diorg berbesar hati nk temankan aku ke hospital... ;)


actually after 2 years lamanya xjejak kaki kat hospital yg bnyk memberikan kenangan pahit pd aku tu, hari ni aku TERPAKSA la pergi jugak.. aku just follow nasihat doc dekat kelantan sane, suh dtg follow up my femur disini.. kalo bkn sbb my doc aku yg ckp mcm tu.. xde maknanye nk jejak kaki aku yg suci ni kt hospital tuh.. kalo nk thu disebalik kejadian 2 years ago, sila klik SINI...


semua bjalan lancar,
xsangka dpt layanan baik... maybe sbb after 2 years xfollow up dkt Kangar, aku dh bnyk buat operation.. mgkin diorg malu kot.. 5 tahun aku kt Kangar tp xde pape solution utk penyakit aku tu... padan muke.. dlm hati time tu dh gelak setan pun... so, diorg tambah MC aku... nk thu bape hari??? sila lihat....





klik utk tumbesaran...



sila jeles okey.... jeles takkkkkkk??? hehehe..
good news la sbb xpyh lg fikir mcm mane nk masuk office dlm keadaan mcm ni... nasib baik doktor memahami.. yg bestnyee aku dpt smbut ramadhan dan syawal dgn bahagiaaaa.. xde keje dlm bulan puasa... hehe... syorgaaaaa beb!!


sblm ni aku gaji jalan walaupun dh 4 bulan MC.. but this time, no gaji-gaji i told u!!! ni namanya bad news... huhu... tp xkisah la.. simpanan aku masih mcukupi utk menampung 3 bulan lagi aku bcuti... lgpun dh klim insurans masuk ward hari tu.. mmg masyuk lah kot.. boleh laaaa.


so otak ni dh awal2 plan nk balik berehat dkt kmpg.. gelang patah, wait for me yea!!!
ape2 pun kena tunggu my parents balik dr sarawak dulu.. bnyk benda nk kena bincang... xbleh buat keputusan sendiri... ;)






nota tangan :
td ptg pkul 6.00, aku call Lala... sura dia mcm excited jew.. maklum lah 1st time dia smpai sarawak... esok dia akan dftar masuk UNIMAS... 

2 ulasan:

Sophia Rani berkata...

semoga zaza cepat baek ok...

anyway, jeles nye cuti 85 hari... hehehe... ^^

zaza berkata...

sophia : thanks, op kos lew kna jeles.. hehehe ;)

nuffy

Pengikut