Khamis, 15 Julai 2010

Alhamdulillah.............




smbil2 tlg mak masak kt dapo, curi2 on9 jap..
borak2 ngan akak ipar dkt facebook, itu ini semua kena cerita..
xsmpai lg stengah jam aku akan buka puasa  ^_^


hari ni mak masak sodap, dia xbusy, so bleh la rasa masakan dia..
tenkiu mama!! i love u!!


then,
ari ni adelah hari terakhir utk aku puasa ganti.. 
gumbira sekali sbb hari ni baru 3 syaaban, so lps ni nk teruskan puasa sunat isnin khamis smpailah masuk ramadhan.. semoga Allah permudahkan..


so.. kepada kak dni..
selamat berbuka jugak!! td zaza suh mak zaza buatkan fresh orange!!
ni semua sbb tliur tgk entry sunquick kak dni.. weeee~


ok lah.. nk buat last preparation..
hidang2 dulu..
malam ni kite blogwalking ea.. daaaa

7 ulasan:

dunspeak♥ berkata...

selamat berbukaaa :)

Dewi's Artwork Station berkata...

bgus2... truskn aje smpai msk ramadhan :D

klik DG for u...

http://dewisartworkstation.blogspot.com/

touya berkata...

bagus sebab ganti awal

HEMY berkata...

rasanya macam baru je raya..dh pose balik ek

zaza berkata...

dunspeak : maceh..toce..arigato ;)


dewi : moga2 dpermudahkan.. weee~


touya : awal ke?? huhu.. dh masuk syaaban bru settle posa gnti.. huhu


HEMY : aah.. rase pun mcm tu gk.. tu lah, masa cpt btol berlalu pergi..

Sophia Rani berkata...

waaa... da abes puasa ganti yer... hehehe... i blom abes ganti lagi la... huhu...

zaza berkata...

sophia : hehe.. cpt2 la ganti k.. xlama lagi nk smbut ramadhan pulak ;)

nuffy

Pengikut