Selasa, 20 Julai 2010

Award Again




~...selamat malam...~


td ptg pkul 4.30 dh selamat smpai ke rumah drpd kelantan.. bnyk benda nk story kt blog ni.. tp, rasenye nk kena tapis2 jugk kot memandangkan aku sendiri yg tak berapa minat nk buat rewind..


mood skrg susah nk jangka.. kadang2 aku rasa xguna jer aku nk bersedih dgn masalah org lain.. tp bila dh sangkut dgn darah daging sendiri, sedikit sebanyk mmg mengubah mood aku ni..

TAPI...

xsangka lak ade manusia2 comel yg tlh memberikan awards pd aku.. jom tgk!!




SITUASI PERTAMA :


sape kenal dgn Wanzie yg comel2 gtu?? hehe... beliau dh tag award bg aku.. nk tgk???




disebabkan kena tag 15 org, zaza rasa mcm xthu nk tag sape.. huhu.. so, sape2 yg bminat dgn award ni, sila infom zaza k.. buat masa ni zaza pun xsempt nk blogwalking.. kang kalo zaza tag buta-buta, korg lak dh ade award ni.. kan xbesttttt... huhu..




SITUASI KEDUA :




award ni dtgnyer dr cik izza yg cute.. kalo pergi blog beliau, nahhh!! terpampang besooo muke beliau sbg header.. hehe.. orgnye muke suci jer.. hehe... ;p



. adakah anda rasa happy sekarang?

mula2 td xde mood.. tp skg dh happy sbb dpt award happy ni.. weee~



. kenapa anda rasa happy ?

smlm bru je dpt bjumpa dgn adik kesayangan di Kelantan..



. apakah yang membuatkan anda happy ?

bila setiap kebaikan aku dibalas dengan kebaikan mereka..



. pernah anda menerima tag ?

pernah ajew...



. nyatakan warna yang anda suka ?

of course HITAM.. seterusnya biru muda & hijau pucuk pisang ;p



. beritahu 9 orang yang anda mahu tag

bnyk btol.. mcm award td jgk lah ea.. sape2 yg rase korg ni sngt happy go lucky.. just let's me know yea.. ;p

Tiada ulasan:

nuffy

Pengikut