Rabu, 21 Julai 2010

Membawa Diri Lagi ~





smpai bila agaknya aku nk kena mbawa diri, membawa hati yg lara, terbakar & hangus ni.. wahaha.. sbolehnye aku xnk la tunjuk sngt yg aku sodih jer manjang, that's y kena cari alternatif lain utk ceria2... 


selepas semua itu.. aku membawa diri ke Kelantan.. tp sbenarnya pegi sana bukan lah saje2 yer.. mcm biasa ade medical check-up.. bila xray balik tmpt tu, alhamdulillah... mostly mmg tulang tu dh bcantum balik.. xsabar rasenye nk bjalan diatas kaki sendiri... hahaha.. dh 5 bulan weyh aku guna tongkt.. hope ramadhan nnt dh okey, bru la syawal nnt senang nk merewang... kui3...


oh ya.. memandangkan adik aku pun study dkt Kelantan.. so, wajib lah ajak beliau teman aku shopping brg dkt Wakaf Che Yeh... bnyk blogger yg perihatin, suh aku shopping kt sane.. antaranya kak Dni... so, wajib lah ke sane.. then, pusing2.. last2 yg beli pun kain pasang utk buat baju kurung pahang.. murah kot, 3 pasang = RM50.. kain2 dia plak lawaaaaaa~ tp aku rembat satu jer..


lagi satu tmpt yg wajib terjah since dh pergi Kelantan ade lah PCB!! walaupun dh rase muak, tp best gk sorg2 kt tepi pantai.. tmbh2 lak ade mamat2 kelantan yg terlebey ramah tu.. hadoiii.. xkesah la, janji dia xde niat xbaik yer.. 


hah!! bak kata Dr. Sol kite nieh... 'Kubang Kerian dah jd pekan yg sesak dpn HUSM tu...' gua ingt itu satu senda gurau di pagi hari.. tp bila gua terjah sane, mak haihhhh!! bleh kata semuaaa ade... MYDIN n pasaraya ape ntah yg besar tepi jln tu... boleh tahan jugak eh.. siap sesak giler.. stuck dlm traffic jam lagi... terbaekkk lah!! wahahaha..



bila balik umah tu kira xde la nk sedih sngt.
hati pun happy, mata pun dh xde nk bengkak2 mcm anak panda..
hrp2 perasaan ini berterusan smpai bila2..




nota tangan :
kpd bloggers yg berasal dr Kelantan or menetap di Kelantan, utk pengetahuan anda, aku akan smbut minggu pertama ramadhan dekat sane.. so sape2 yg nk ajak aku buka puasa mkn sedap2, sila rojer aku yer.. of course aku dtg punyeee, jgn gabra k??? 

3 ulasan:

Nona Nadzirah Anak PakDin berkata...

rechargeable ur day with this song,
Remedy-Jason Mraz.

XD

ardinihumaira berkata...

wahhh dah ke wakaf che yeh.. bestnya!!! akak lom pogi sana lagi. iskkk iskk tak sihat :'(

zaza berkata...

Dni : lor.. blom pegi lg ker? xpe, nnt zaza bwk kak dni pegi shopping sane k.. hehe

nuffy

Pengikut